Nasza historia

W oczekiwaniu na ten telefon... i pierwsze dni po nim.

Moderator: Moderatorzy moja adopcyjna droga

ODPOWIEDZ
kimiriko101

Nasza historia

Post autor: kimiriko101 »

Witam.

Moje koleje życia też tak się potoczyły, że znalazłam się na tym forum. Obecnie mam 32 lata, mąż 34. Jesteśmy prawie 5 lat po ślubie. Jakiś czas temu podjęliśmy decyzję, że to dobry moment aby powiększyć rodzinę. Z racji wyjazdowej pracy męża te starania nie były regularne. Potem przyplątały mi się inne problemy zdrowotne przez które temat musiałam zawiesić (na szczęście już wyprowadzone). Wróciliśmy do tematu, po jakimś czasie zrobiliśmy nawet podstawowe badania (ja - hormony, mąż - nasienia) wszystko wyszło w normie. Złapałam już nawet namiar do lekarza od leczenia niepłodności ale w międzyczasie sytuacja się skomplikowała. Okazało się, że pewne problemy neurologiczne z jakimi od jakiegoś czasu walczę mają podłoże genetyczne. Wyszło, że mam naprawdę rzadka przypadłość i rozpoczęły się starania o uzyskanie leczenia. Już na samym początku genetyk zapowiedziała nam, że przy tym leczeniu nie można zajść w ciążę, grozi uszkodzeniem płodu i poronieniem. Nawet jak zawiesiła bym leczenie (którego uzyskanie nie było nie było proste) nie wiadomo jak sama choroba wpłynęłaby na ciążę, jak pogorszyłoby się moje zdrowie w takim wypadku. Sama genetyk powiedziała, że powinniśmy dobrze temat przemyśleć i pomyśleć o aletrnatywie. Diagnozę dostałam w styczniu. Musieliśmy oczywiście temat mocno przemyśleć. Ale po gruntownym rozważeniu za i przeciw podjęliśmy decyzję o adopcji. W październiku byliśmy na rozmowie. Pani nam powiedziała, że jeżeli uda nam się papiery zebrać w 2 tygodnie i wszystko pójdzie dobrze to załapiemy się na telefon szkolenia które ma ruszyć ok początku lutego. Więc już tego samego dnia ruszyliśmy zbierać papiery. Załatwienie wszystkich zajęło 1.5 tygodnia Jesteśmy już umówieni na testy. Niestety w osobnych terminach. Mąż jest teraz za granicą, on ma termin na początek grudnia, ja na sam koniec listopada (bo w grudniu mam dodatkowo rehabilitację i miałabym problem z ogarnięciem tego wszystkiego). Mam oczywiście masę obaw w związku z całą tą sytuacją ale wierzę, że wszystko pójdzie po naszej myśli.

Pozdrawiam serdecznie.
politik2267

Nasza historia

Post autor: politik2267 »

Cooool

Dodano po 1 minucie 29 sekundach:
As the intricacies of life unfold, the path for this couple has led them to share their story on this forum, weaving a narrative of resilience, challenges, and the transformative decision to embrace adoption. At 32 and 34 years old, married for nearly five years, the desire to expand their family emerged as a shared dream. However, the ebb and flow of life, marked by the husband's work abroad, introduced irregularities into their family planning efforts. Compounded by the wife's health issues, the pursuit of parenthood faced interruptions, albeit temporarily.

The Unexpected Twist: A Rare Genetic Neurological Condition
Their journey took an unexpected turn when health issues on the wife's part were identified as a rare genetic neurological condition. The complexity https://pay-gebuehrenrechner.de/ intensified as they sought treatment, only to discover that the prescribed course could jeopardize pregnancy, potentially causing harm to the unborn child and leading to miscarriage. The geneticist's sobering advice urged the couple to carefully consider alternatives, presenting them with a profound dilemma.

The Dilemma Explored: Weighing the Fragility of Hope
January marked the diagnosis, plunging the couple into a period of profound reflection. The dilemma loomed large: pursue a biological path fraught with uncertainties and potential risks, or explore an alternative route to parenthood. Amidst the complexity, the couple decided to pause and meticulously weigh the fragility of hope against the backdrop of genetic intricacies and potential health implications.

A Transformative Decision: Embracing Adoption
After months of contemplation, deep conversations, and soul-searching, the couple arrived at a transformative decision – to embrace adoption. The decision represented a pivotal shift from conventional family planning to an alternative path filled with hope, love, and the potential to create a family that transcends biological ties. In October, they took the next significant step by attending an adoption interview, marking the commencement of a new chapter.

The Journey Forward: From Consideration to Commitment
Their story embodies the resilience of the human spirit in the face of adversity, choosing a path less traveled but rich with the promise of parenthood. The journey from consideration to commitment reflects not just the complexities of their individual circumstances but the strength of their unity in navigating uncharted territories.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Moja adopcyjna droga”