Czy spełniamy kryteria?

Na pytania naszych użytkowników odpowiada Pani Dorota Dominik - pedagog. Przez wiele lat Dyrektor Ośrodka Adopcyjno - Opiekuńczego w Rzeszowie (publicznego).
Ośrodek diagnozuje, szkoli i wspiera przyszłych rodziców. Pomaga także kobietom w ciąży.

Moderator: Osoby zatwierdzające - adopcja

Zablokowany
Awatar użytkownika
haniaaa
Posty: 859
Rejestracja: 02 cze 2003 00:00

Czy spełniamy kryteria?

Post autor: haniaaa »

Szanowna Pani,
Jesteśmy z mężem trzy i pół roku po ślubie, oboje mamy po 27 lat, ja pracuję jako nauczycielka (nie mam umowy na stałe), mąż ma własną firmę, jesteśmy też właścicielami dużego domu i sporej działki budowlanej. Oboje studiujemy - ja podyplomowo, mąż zaocznie. Czy na podstawie tego opisu może Pani wykluczyć nas jako kandydatów na rodziców adopcyjnych? Wiem oczywiście, że to nie może być wiążąca odpowiedź - po prostu chcę się zorientować, czy warto w ogóle zaczynać procedurę adopcyjną.
OAO Rzeszów
Ekspert Bociana
Ekspert Bociana
Posty: 1983
Rejestracja: 14 cze 2002 00:00

Post autor: OAO Rzeszów »

Szanowna Pani,
sądzę że obawy są absolutnie nieuzasadnione. Jestem przeknana, że wszystko pójdzie dobrze, zachęcam więc do wizyty w oao. Trzymam kciuki i pozdrawiam. Dorota Dominik
Awatar użytkownika
haniaaa
Posty: 859
Rejestracja: 02 cze 2003 00:00

Post autor: haniaaa »

Bardzo Pani dziękuję za tę odpowiedź. Jestem w takim momencie życia, że potrzebuję nadziei. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
ania26
Posty: 19
Rejestracja: 29 lip 2004 00:00

Post autor: ania26 »

cześć
jeśli chodzi o twoje obawy to mogę cię pocieszyć, ponieważ ja też jestem nauczycielką /pedagogiem/,która nie ma umowy o pracę na stałę (tylko na rok- co rok)ponadto musiałam ukończyć dodatkowe studium podyplomowe,a mój mąż pracując uczy się zaocznie i nie mieliśmy problemów z kwalifikacją jeśli jesteście wydolni finansowo to napewno nie będzie problemów

jeśli chodzi o ścisłość ten telefon dostałam z południa Polski

wszystko będzie OK
POZDRAWIAM