PORÓD w Łodzi

Archiwum forum "Jestem w ciąży"

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy grupa wdrożeniowa

Awatar użytkownika
JJoasia
Posty: 16
Rejestracja: 19 lip 2004 00:00

PORÓD w Łodzi

Post autor: JJoasia »

Witam.
Jestem w 16stym tygodniu ciąży. Jestem pod opieką lekarza z Gamety i wszystkie moje dotychczasowe pobyty w szpitalu były w CZMP. Jeśli chodzi o sam poród to wolałabym jednak mniejszy szpital. Chodzi mi głównie o opiekę nad rodząca i sam poród, bo jesli chodzi o zaopatrzenie dla dziecka to zdaję sobię sprawę,że CZMP ma najlepszy sprzet i specjalistów.
Przez ostatni tydzien z mężem intensywnie zastanawialiśmy się , czy może nie wybrać szpitala im. Madurowicza........no i kolejny skandal w sobotniej gazecie wyborczej!!!! Znów zakażenia.
Dziewczyny z Łodzi, co Wy o tym sądzicie? Gdzie chcecie rodzić?

Pozdrawiam :flowers:

=======================

Inny wątek na ten temat TUTAJ.
Asia i Maleństwo :):):)

http://lilypie.com/days/050110/0/0/1/+10/.png
Awatar użytkownika
atropina
Posty: 163
Rejestracja: 18 sty 2002 01:00

Post autor: atropina »

wyciągam na górę, bo też jestem zainteresowana. Do tej pory prowadzi mnie profesor z Gamety, ale chyba wolałabym inny szpital niż CZMP.

pozdrawiam
atropina
atropina&invitrowa pinia, która okazała się Jonatanem
Awatar użytkownika
alicjag
Posty: 11
Rejestracja: 17 sie 2004 00:00

Post autor: alicjag »

cześć dziewczyny,
ja też jestem w 16 tc.
A w ogóle jestem z Czestochowy.
Ponieważ jednak leczę się w Gynemedzie (konkurencja Gamety - podobno) to też leżałam z różnymi dolegliwościami w CZMP.
Wierzcie mi - nie wiecie co macie. Ja nie znam lepszego szpitala z lepszym sprzętem ( no, chyba, że prywatna klinika gdzieś na Śląsku).
Więc moim zdaniem nie szukajcie innego. Może nie jest tam przytulnie i intymnie, ale za to mam nadzieję że bezpiecznie i fachowo. A o to chodzi prawda :?:
Alicja
Awatar użytkownika
mychaa
Posty: 334
Rejestracja: 04 mar 2004 01:00

Post autor: mychaa »