BIOPSJA JĄDRA

Tutaj można "plotkować" o męskich sprawach

Moderator: Moderatorzy o plemnikach

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
dorota
Posty: 157
Rejestracja: 01 mar 2002 01:00

BIOPSJA JĄDRA

Post autor: dorota »

:?: Czy macie w tym temacie jakieś doświadczenia? Choć jestem lekarzem (na swoje usprawiedliwienie dodam, że pediatrą) nie wiem czy np. jest to bolesne w momencie gdy już przestanie działać znieczulenie, czy potem dobrze się wszystko goi itp. Zdziwiło mnie, ze wiąrze się to z 3dniową hospitalizacją a potem tygodniowym zwolnieniem z pracy. Jak długo czeka się na wynik i czy rzeczywiscie może on znacząco zmienić podejście do kryptozoospermii i dać szansę na jakieś leczenie jeśli poziomy hormonów są prawidłowe?
Będę bardzo, bardzo wdzięczna za odpowiedź.
Pozdrawiam. Dorota.
Awatar użytkownika
kasias
Posty: 5
Rejestracja: 11 wrz 2002 00:00

Post autor: kasias »

Mój mąż miał biopsję trzy lata temu w klinice przy pl. Starynkiewicza. Zabieg jest do przeżycia, ale, jak mówi mąż: "nie polecałbym znajomym". Mąż był krótko w szpitalu a potem na zwolnieniu lekarskim. Wydaje mi się, że w tym wszytkim chodziło o sprawdzenie, czy jest zachowany proces spermatogenezy oraz o budowę kanalików. Trudno jest mi powiedzieć, czy badanie miało wpływ na leczenie. Z plemnikami jest różnie - u nas przeważnie źle :cry: Przy zmianie kliniki androlog pytał się o wynik biopsji i chyba się ucieszył, że ten etap mamy już za sobą.
Pozdrawiam i życzę powodzenia.
Awatar użytkownika
agata30
Posty: 2537
Rejestracja: 20 lut 2002 01:00

Post autor: agata30 »

Dorota,