oczekiwania wobec lekarzy i psychologów

Archiwum forów "muszę o tym porozmawiać"

Moderatorzy: Moderatorzy, Moderatorzy grupa wdrożeniowa

Zablokowany
Awatar użytkownika
KatarzynaRe
Posty: 2
Rejestracja: 23 cze 2009 00:00

oczekiwania wobec lekarzy i psychologów

Post autor: KatarzynaRe »

Witam wszystkich.

Jestem studentką Psychologii UŁ i zbieram materiały do pracy magisterskiej dotyczącej potrzeb niepłodnych par i Ich oczekiwań wobec lekarzy, pomocniczego personelu medycznego i psychologów.
Chciałabym prosić o pomoc i zaprosić do udziału w badaniu.
Badanie polega na wypełnieniu ankiety demograficznej (ogólne dane) i ankiety dotyczącej oczekiwań. Zależy mi na tym, żeby wypełniły je zarówno kobiety, jak i mężczyźni (osoby niepłodne i ich partnerzy/partnerki). Badanie jest całkowicie anonimowe.
Jeżeli ktokolwiek z Państwa jest zainteresowany udziałem w badaniu proszę o kontakt. Udzielę dodatkowych informacji i jeżeli wyrażą Państwo taką chęć prześlę ww. ankiety (ew. linka do nich).
Moje gg: 7864429
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam,
Katarzyna R.
Ignis
Posty: 237
Rejestracja: 29 lut 2004 01:00

Post autor: Ignis »

Chętnie wezmę udział w badaniu (rozumiem, że udział partnera jest konieczny?).
Bardzo proszę o przesłanie linka prywatną wiadomością, lub zamieszczenie go na forum.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Cyan
Posty: 324
Rejestracja: 26 sty 2009 01:00

Post autor: Cyan »

Ja też proponuję zamieszczenie linka na forum, zapoznamy się z nim i kto wie?Może weźmiemy udział w Twoim badaniu :D
Awatar użytkownika
KatarzynaRe
Posty: 2
Rejestracja: 23 cze 2009 00:00

Post autor: KatarzynaRe »

Drodzy Państwo,