ADOPCJA KOMÓREK JAJOWYCH- NAJLEPSZE KLINIKI

Tu wymieniamy informacje i opinie o klinikach i lekarzach specjalizujących się w leczeniu niepłodności, a także cenach badań, zabiegów.

Moderator: Moderatorzy gdzie się leczyć

ODPOWIEDZ
Nadzieja69
Posty: 21
Rejestracja: 25 lis 2014 08:57

ADOPCJA KOMÓREK JAJOWYCH- NAJLEPSZE KLINIKI

Post autor: Nadzieja69 »

Jestem nowa na forum i początkująca w procedurach walki o upragnione dziecko.